torsdag, maj 13, 2010

Stegvis.

Jaha, Melvin skulle egentligen med Gittan och åka karuseller i Folkets Park idag men jag får nog tacka nej. Barnens förkylningar är inte speciellt milda just nu. Melvin hostar så man tror att lungorna ska komma flygandes när som.
Jag har just gått Petersro med Tim, sprang halva ungefär. Det gav 7700 steg så jag kommer nog upp i mina tio tusen idag. Stegtävlingen som pågår på jobb kommer jag aldrig vinna. De som ligger i toppen där går 35 tusen per dag. Hur kan man göra det?? Någon misstänker att de sitter och skakar sin räknare, andra att de sätter dem på sina hundar. Jaja, jag har min på mig för att jag tycker det är skoj att se vad jag gör om dagarna. Imorgon blir det nog inte mycket, jag har bistron på tåget och då står man mest på sin plats och ser glad ut.
Funderar på om Plantagen har kvar sitt erbjudande om Magnolia för 199:-.

Antal steg idag: 23233

Inga kommentarer: