söndag, juli 25, 2010

PRESENTEN.

Jag har inte tid med någonting längre, jag bloggar inte, jag sportar inte, jag tar inte hand om mitt hem. Vad jag gör är att jag nojsar med mina barn så mycket jag kan och går ut med min hund. Jag jobbar alltså 100% just nu och det är rätt så mycket. Imorgon tänkte jag hinna med en sväng i Stockholm för jag kommer upp tidigt, jag måste börja fundera på vad jag ska köpa till gubben när han fyller år. Om sju dagar. 40 år. Det kräver sin present. En present som familjen skaffade sig i veckan var en husvagn! Vi är så glada för denna! Jag ser det framför mig, jag softar lite vid förtältet, barnen leker vid strandkanten med pappan eller fiskar krabbor i kvällssolen nere vid bryggan. Varje morgon tar jag och Tim oss en härlig skogs/strandpromenad. Kvällarna avslutas med att titta på solnedgången från förtältet där min man sitter nöjd med en liten whiskey....

1 kommentar:

Kattalena sa...

Gud vad det låter mysigt med husvagn!!!