onsdag, augusti 11, 2010

Husvagnssemestern.

Vi valde att åka hem någon dag tidigare från vår husvagnssemester. Detta beroende på att vi inte hade något vidare väder och då kände vi att då kan man ju lika bra åka hem och fixa lite. Vi har haft det härligt i vår fina husvagn. Men nu kände min man att om man inte kan bada och sola så var det dags att åka hem och snickra lite. Jag höll med. vi ser redan fram emot nästa år när vi ska iväg. Det är så himla avslappnande. Man kan verkligen inte göra något annat än att slappna av. Tim följde faktiskt aldrig med. Detta på grund av att vi inte visste vad vi skulle göra med honom om vi ville åka iväg på aktiviteter någon dag, vilket vi gjorde. Vi var så rädda att värmen (som nu inte var så påtaglig) skulle hindra oss för att lämna honom. vi kunde ju omöjligt stänga in honom i varken vagn eller förtält...nåväl, han har haft det bra i skogen hos farfar. Vi såg massor av familjer som hade sina hundar med sig men de åkte ju aldrig iväg..
Nu är vi hemma i alla fall. All tvätt är tvättad och jag ska iväg på förmiddagen och hitta någonstans att fotografera mig. Jag har ju förlagt min älsklingsväska (armani i mocca, får man ju aldrig tillbaka) med min plånbok och och favvosolglasögon. Måste alltså ordna nytt körkort å det snaraste. Det är synd för fotot på förra körkortet var riktigt bra. Åh, jag saknar allt så mycket, det känns som om mitt liv försvunnit! Det är jag själv som klantat mig och bara gått i från den någonstansJag borde hitta något att köpa åt min man som fyllt 40. Jag tappade sugen på allt när jag förlorade väskan, dessutom kände jag mig stressad över att jag skulle fixa med så mycket just då. Jag jobbade heltid samtidigt om jag planerade för hans fest samma helg som vi bokat in oss att åka till Immeln med åtta andra familjer, dagen efter skulle vi åka på husvagnssemeter. Det blev presenter från pojkarna men min egen har fått vänta. Vi ska åka till Köpenhamn i september. Bo på hotell, äta ute, få sovmorgon, och hotellfrukost...det är min present till honom men så klart vill jag ge honom någonting att öppna också....Nä, nu måste vi nog borsta lite tänder här hemma..

Inga kommentarer: