onsdag, september 29, 2010

Älskar mitt hav!

Ligger på hotellet i Stockholm och dricker mitt thé. Jag känner mig redan trött trots att jag inte gjort något speciellt idag. lynn och jag tog med hundarna till stranden och jag önskar verkligen att vi hade haft mer tid på oss där för det var helt magiskt där idag. Varm och härligt! Turkosa, blåa, gröna och vita färger som bara exploderade i höstens vackraste dag. Vi tog ett par minuter på en bänk och för att insupa allt och eventuellt kunna lagra lite till senare. Sally förstörde dock detta snabbt genom att sitta och flämta en förfärlig andedräkt i våra ansikten. ( vi tror att hon ätit något brunt, hon är ju glad i det).
Jag har även handlat till middagen imorgon, ska bara köpa lite vin och hämta tårtan så är allt klart. Jag skulle vilja ha ett nytt höstigt lack till mina naglar också...men sen är jag nog nöjd!
En stor puss till min man som städat så att jag får en härlig födelsedag i morgon!!

2 kommentarer:

Kattalena sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du fått en riktigt fin dag!

Unknown sa...

Åh, tack. Vi fick det supermysigt och jag fick massor av bra presenter!