torsdag, september 16, 2010

Klippt igen.

I dag har mina poljar varit hemma från dagis. Jag känner mig frisk så vi har varit ganska aktiva. Biblioteket besökte vi på förmiddagen, jag var där i går och röstade och såg hur fint de hade fått det sen de flyttat in i sina nya lokaler. Fik och allt. Vi lånade böcker och fikade. Sen cyklade vi hem och vilade oss en stund, kidsen fick mat. När det var avklarat körde vi och kollade in Vellingeblommans Halloween. Köpte lite blomster att sätta i krukan utanför dörren fast jag måste ha fler..många fler. Sen kom pappa hem och vi käkade en snabb middag. Efter det åkte vi och klippte oss allesamman. Jag klippte mest. Allt. Igen. Jag gör ju det ibland. Det blev bra. Det blir ju långt igen. Fast det var nog bra långt nu för det är många som kommenterat det på jobb. Nu får det något nytt att snacka om.
Imorgon blir det stockholm, det var ett tag sedsan man jobbade sist.

Inga kommentarer: