onsdag, september 01, 2010

Ledig

Jag fick en 5 dagars ledighet istället för två! Jag hade gjort så mycket planer, som att tvätta mina fönster exempelvis. Det har jag inte gjort. I stället har jag passat på att inte göra något alls. Jag har solat lite, och igår sprang jag IFORM loppet i Pildammarna. Och idag har jag startat en fastekur, hoppas hoppas att jag håller hela kuren; 14dagar.
I söndags var jag och Melle på bio och kollade Toy Story, den var verkligen skitbra! Där satt vi med våra fula glasögon och åt vårt godis och bara hade det superbra. Kan tänka mig att gå snart igen med honom...Idag är vi lediga och skall alldeles strax ge oss iväg på en cykeltur.

2 kommentarer:

Maken sa...

Heja Mamma du var bäst tyckte vi. puss från pojkarna

Unknown sa...

Tack Baby...tiden blev ju bra med såg jag!