söndag, oktober 31, 2010

Kanske sjuk i huvudet..?

Ligger redan i säng och fattar inte hur jag ska hålla mig vaken till åtta ens, det blev lite fel med klockan i morse...vi klev upp fem. Fast jag inte hade behövt gå upp förrän sex....örk. Jag lyckades somna om en liten stund efter vi upptäckt misstaget. Jag skulle shoppat lite i dag innan vi skulle vidare från Stockholm till Falun. Men så blev det inte. Jag hade glömt mitt VISA i jackfickan hemma i Vellinge. Som tur var kunde jag betala för min Expressen i alla fall..
I går åkte vi till stranden och hade ett par urmysiga efter det att jag komit hem från jobbet. Vi lekte först på stranden och fikade på hembakta kanelbullar och drack saft. Alla hundar var lyckliga och vår fick faktiskt bada lite också. På hemvägen handlade vi lite mat på ICA i Höllviken och när jag skulle betala så visade det sig att kortet inte var med då heller. Det är något fel på mig! Jag kan inte hålla reda något alls längre. Handväska, nycklar och nycklar igen som tappas bort stup i kvarten. Det är inte roligt längre. Jag ska söka vård för det här. Tänk om man har alsheimer.
Imorgon slutar jag vid fem så jag hinner i alla fall hem och pussa och läsa nya sagan för mina små älsklingar.

Inga kommentarer: