torsdag, oktober 28, 2010

on fire

Jag körde iväg till IKEA en sväng idag. Igen. I mina nya UGGs. Va fan tänkte jag på?! Det blev närmre 1000 grader nere vid fotregionen. Helvete vad varm jag var, jag funderade på att lägga UGGsen i vagnen och gå på sock men då hade de nog trott att jag var påtänd. I varje fall så kommer de nog att göra sitt jobb lite senare i år...På IKEA fick jag tag i lite av varje men det finns nog lite kvar jag kan få tag på innan allt är på plats. Sa jag att killarna och jag åkte till ILVA i går och köpte en supersöt sänglampa! Den blev så rätt på sin plats. Vi fick också byta Melles vinterbyxor som jag köpt i Stockholm för de satt lite tight i grenen. Tur hade vi för det fanns bara ett par kvar och de kunde vi inte ens hitta dem utan fick hjälp av ett par tjejer.
Nu sitter jag här och är sprängmätt, vi har ätit bakade potatis och fylld kycklingfilé. Supergott blev det! Imorgon ska jag till Stockholm igen och jag har redan blivit medbjuden att dinera med en kollega, vi lär bli fler, det är ju fredag...

Inga kommentarer: