måndag, november 22, 2010

inte mycket..

Min man har just varit hemma och hämtat badkassen. Melvin ska på simskola och medan han är där badar Ludde och pappa loss. Han är så snäll som tar detta trots att jag är ledig. Jag trivs ju inte så bra i badhus och vill absolut inte springa och jaga Ludde i en timme..Tack älskling..
I går var vi hemma hos Gittan, Andreas och Daniel och firade killarnas födelsedagar..De fick presenter av oss och vi fick jättegod kalkonmiddag av dem. Till efterrätt blev det en god tårta och kaffe. Sen åkte vi hem med två trötta barn, som för övrigt sov till 7 i morse. Kalas!!
Själv har jag inte gjort många knop i dag, det får bli i morgon. Det enda som blivit av är att jag och Tim har tagit oss en skön runda och en maskin tvätt har blivit körd. Jag ska inte ens laga mat. Vi har kvar riktigt mycket av en störtgod bolognese som ska ta slut i dag. Det kallar jag en lugn start på veckan.....

Inga kommentarer: