lördag, november 13, 2010

Julshoppingen avklarad! (nästan)

Jag och syrran körde till Ullared i går morse. Eller rättare sagt jag körde till Halmstad och plockade upp henne sen körde vi till Gekås. Det var regnit och bedrövligt men vi slapp köa åtminstone. Vi fick handlat en hel del och barnens julklappar blev köpta också. Nästan alla..
Vi fick ge upp när våra huvuden dunkade i takt..Huvudet sprängdes i brist på mat. På vägen hem dansade min bil rätt så friskt på motorvägen, jag vet inte var där är för fel på den men det verkar rätt så allvarligt i. Det blåste i och för sig kraftigt men det kändes otroligt svårt att köra rakt med den..Får nog ringa en mekaniker om detta rätt så snart..
I morgon ska vi på 70-års kalas. Vi ska gå på krog och äta kalkonmiddag. Klockan 13 så det blir kanske inte så mycket party över det hela..men det kommer bergis bli mycket trevligt och hur gott som helst. Och lugnt...mina barn ska vara hos Petra....

Inga kommentarer: