måndag, november 29, 2010

Julshoppingen kom av sig visst...

Så klart blev vi tre timmar sena i går så jag missade hela första adventsfirandet med mina pojkar. Jag tog mig en glögg och några pipparkaukår när jag kom hem sen i stället. Faktum är att trots denna försening fick jag en kram av en dam i Hässleholm som tyckte att vi skött oss exemplariskt ombord.
I dag har jag och Petra haft en skön dag i stan. Vi började med frukost på Sorl sen begav oss iväg för att leta julklappar åt nära och kära. Tydligen behövs det bättre planering än att bara bestämma sig för att handla julklappar för det blev inga sådana idag. Men jag planerade ett par inköp medans vi gick och tittade. Jag vet inte vad som hände..vi handlade mest pynt och jag fick handlat en mössa åt mig. Sen fyllde jag även på mitt armband med en berlock från Pandora. När vi kom hem från stan tog jag en långis med Tim som var helt spattig. Detta är verkligen hans årstid! Nu har vi avnjutit en utav våra favoritgrytor och jag sitter och myser med pojkarna i soffan. Vi kollar Ice Age 3.

Inga kommentarer: