måndag, december 06, 2010

Ett roligt julparty!

I dag har jag varit och handlat julklappar så det skvätte! Det var riktigt skönt att få undan så mycket, i år vill jag verkligen inte stressa med detta och nu när det mesta är avklarat kan jag bara luta mig tillbaka och dricka glögg till den 24:e. Och pynta. Jag börjar få lite julkänslor och kan tänka mig att snart ta fram tomtar och grejer. Skulle varit ledig i morgon men tänket jobba lite extra. Det dumma med den svängen är att jag kommer att börja 03.51...Jag orkar inte ens tänka på när jag behöver stiga upp....
vi var ju på glasklart i lördags, det var julbord+show. Jag måste säga att julbordet var ovanligt fräscht. Showen var bra, det var de här snubbarna Stefan och Kim som stod på scen. Det var kul att träffa Jörgens killar från jobb. Vissa var otroligt roliga och jag hade jättetrevligt och fick mig många glada skratt. Det blev till och med lite dans i slutänden. Nu måste jag gå och borsta tänderna på Ludde innan han somnar i soffan. Jag kan lika gärna ta mina egna med....

Inga kommentarer: