torsdag, januari 06, 2011

Afrika

Jag var ju på Afrika Dance i morse (jag vet inte riktigt vad det heter). Det var skitskoj i alla fall och stämningen var på topp. Vid något tillfälle började alla klappa sina händer i takt och instruktören bara skrattade och tyckte alla var underbara...Jag kommer definitivt att gå igen.
Sen var vi i backen någon timme eller så och på ena sidan hade det blivit en isbana som var skitkul att åka i. Jag själv åkte tills jag inte orkade mer, Ludde såg ut som en säl när han drog iväg..Kolla in filmerna som jag lagt in (på lite fel håll). I kväll skall jag laga och äta något med torsk (få se vad jag har hemma). Jag har ätit hemskt mycket sallad de senaste dagarna, men det har bara varit gott, mina sallader innehåller så mycket goda prylar! I morgon jobbar jag på eftermiddagen så mina boyz får klara sig själv på fredagskvällen..

Inga kommentarer: