söndag, januari 16, 2011

Känner mig duktig!

Har just stått på crossen i trettio minuter. Trodde jag aldrig att jag skulle klara när det var så längesedan sist. Det var så längesedan att jag fick damma av den. Normalt har jag svårt för att svettas men det var det inget snack om i dag. Det dröp. Jag känner mig inspirerad att fortsätta så ofta jag kan. Min nya fina Ipod Nano hjälpte till ordentligt. Den kommer jag ha mycket glädje av i vår, slipper jag ha med mig hela mobilen när jag ska ut och springa.
Tim blev hämtad av farfar i går igen. En vecka fick vi ha honom sen tyckte farfar att det var bättre att han tog honom nu i allt köksstök...Jag fick också order om att ordna Take Thats skiva åt honom (tydligen något på Skavlan) så det har jag gjort!
Nu ska jag duscha av mig all svett medan pojkarna hjälper pappa att lasta på massor av skit på släpen...
Melvin verkar inte alls ha varit med om något traumatiskt i helgen kan jag berätta. Känns otroligt skönt...

Inga kommentarer: