tisdag, januari 11, 2011

Nu är vi på gång!!!

Jag sitter uppe i Melvins soffa och myser med en kopp kaffe och morgonnyheterna medan det jobbas hårt nere i köket. Två killar står och river och drar i det gamla, allt för att vi ska få upp det nya snart nog. Jag känner att jag måste ge mig i väg och välja ut ett kakel. Vi hittade en fin mosaik på Golvpoolen härförleden som vi kanske tar men den var svindyr och snål som jag är tittar jag gärna vidare och kanske hittar en annan platta som jag tycker lika mycket om och kanske kostar en slant mindre..
Tim ligger och snarkar här och snarkar för honom tog jag med mig upp, där nere väsnas de friskt och ytterdörren står på vid gavel.
Undrar om jobbarna äter ärtsoppa? Kokte ett par liter i går men det var inte så poppis hos ungarna så vi har ju en hel del kvar..pannkisarna däremot gick åt..
I kväll ska jag Afro dansa!!

Inga kommentarer: