tisdag, februari 01, 2011

glo å glane

Sitter och pausar i Norrköping innan det är dags att vända söderut igen.Måste nog säga att jag föredrar Stockholmsåkningen med korta dagar och nätter på hotell framför Norrköping med långa dagar. Fast sen å andra sidan så är det skönt att få sova i sin egen säng. Och i morgon börjar jag inte förrän 18 så det blir nästan som en fridag. Önskar att Jörgen fått in lite mer hyllplan så jag kunde springa ner i källaren och hämta allt vårt porslin. Vi saknar ett skåp också. Jag kanske kan åka ut och köpa det på IKEA. Nä det kan jag ju inte, jag ska nog träna på morgonen och sedan åker jag kanske hem till Syrran och håller henne sällskap en stund. Hon är sjuk i feber och mår riktigt kass. Kan i alla fall gå ut med hennes rälia hundar så hon får ligga under täcket.
Tim är hemma igen och jag tycker att det är superskönt att få komma ut på våra promenader igen. Han har ju varit hos farfar i skogen i två omgångar nu så vi har ju knappt fått se honom i år..

Inga kommentarer: