torsdag, februari 10, 2011

Hysteria

Zumban var bra idag, men jag missar nästa torsdag för jag vaknade inte förrän 00,45 i natt. Och det är ca 37 minuter för sent för alla tanter i Höllviken håller sig vakna för att kunna boka....Det råder verkligen ZumbaHysteri på Formtoppen! På söndag ska jag gå igen.
Sitter i baren och dricker en kopp te. Baren ja....det var verkligen ett bra val. Sitter här varenda morgon, äter frukost, ser TV4 Nyheterna, bläddrar i tidningen och surfar. Supernajs..När mosaiken kommer upp ska jag lägga ut foton..ni får ha tålamod.. Idag har vi ätit fiskgratäng med rostade flagade mandlar samt riven stekt blomkål. Rekomenderas verkligen! Fick receptet av Pia, det är så roligt att få skitbra beprövade recept av någon..Snart kommer Lynn hem och dela av sig av sina thairecept. Det har jag inte lagat något av i mitt liv innan så det blir spännande..Jag får vänta till slutet på april innan vi ses. Som vi ska gå ut och gå!!
Jag bakade muffins med barnen idag och hör och häpna de var supersnälla och slog inte alls ihjäl varandra med vispar och bunkar som jag hade föreställt mig...Ludde insåg nog att om han inte sköte sig så hade han inte fått vara med alls. Ståndaktige mamman varken provsmakade smet eller färdig produkt!

Inga kommentarer: