onsdag, februari 23, 2011

Jag,tanten på gymmet

I går var jag och barnen på IKEA och handlade lite, ungarna önskade sig köttbullslunch så då fick det bli det. De skötte sig exemplariskt hela tiden (förutom när Ludde klättrade på en madrasshög och blev tillsagd att gå ner. Trots att jag sagt till honom 30 sek tidigare). Vi hade faktiskt riktigt mysigt fast vi gjorde något tillsammans som nog var mer anpassat för mig....Men IKEA är aldrig riktigt tråkigt, inte ens om man är barn...När vi kom hem gick vi en väldigt kall promis med Tim sen stannade vi inne och kollade lite film till pappa kom hem från jobb. Han fixade pannkisar till middag åt dem, gissa om det blev jubbel!? Jag åkte iväg till min Afro Power Dance som visade sig blivit ändrat denna gång till Dance Aerobic. Där stod jag utan skor och studsade runt utan någonsomhelst koordination. Kände mig som en tant. Stod ut 40 minuter sen sved det ordentligt i fotsulorna. I morgon är det ordning på torpet, då ska jag Zumba.

2 kommentarer:

Skånegrabben sa...

Hejsan

IKEA är aldrig fel, där är oftast kul att gå och ibland fika. Nu när det ligger på Svågertorp har man ju ännu närmare dit..hehe...söt hund ludde...vår Emma hälsar till honom...hehe

Unknown sa...

Jo, nu ligger IKEA farligt nära oss..Tim lämnar en slick!