tisdag, februari 08, 2011

Nöjd och glad idag..

Har varit på Afron igen. Denna gången blev jag riktigt svettig så då har jag förmodligen gjort allt rätt. Man blir så glad över att vara där. Glad är jag också över att ha varit ledig med barnen idag, vi har inte alls gjort så mycket men det behövs ju inte alltid. I morgon får de gå på dagis en stund så att jag kan få gjort något. Köket är nästan klart, mest innehållet som fortfarande saknas..Om det bara kunde sluta blåsa någongång så är ju en runda på stranden rätt lockande.
I dag har vi ätit fläskfilé med dragonsmörsås och broccoli..det var himmelskt gott. Kändes nästan som fredag, till barnen gjorde jag potatis och brunsås så de blev också nöjda..Jag har fått så mycket inspiration till att laga mat i mitt nya kök. Det är verkligen gjort som för lite nytänkande och skapande....Jag kommer vara ledig några dagar nu så då finns det verkligen tid till att planera, köpa hem och skapa. Och det tänker jag göra. Kanske städa lite och stryka något mellan varven...

Inga kommentarer: