lördag, februari 19, 2011

Paus

Sitter i Norrköping och pausar med mina kolleger. Tåget norrifrån som vi ska ta hem är såklart försenat. Tråkigt när man slutar hyfsat tidigt och vill ha en eftermiddag med familjen. Nu fick jag ett recept på "världens godaste" chokladfudgetårta av Micke här. Får väl baka en sådan till familjen, vi som älskar chokladkakaor allihop. Kan tänka mig en till Melvins födelsedag ♥!
Har inte planerat någon middag till i kväll eftersom barnen är på varsitt håll under eftermiddagen. Melle på Disney On Ice och Ludde hänger med moster ett tag. Min man njuter av barnledigheten genom att åka till sitt jobb och såga ut sista passbitarna till köket.
Längtar till måndagen då jag ska iväg på en timmes killermassage. Min rygg är riktigt kass nu och behöver mycket omvårdnad.

Inga kommentarer: