onsdag, mars 16, 2011

Tack Ludde!

Jag har varit ledig med barnen idag. Har varit på IKEA igen och köpt lite grejer till kökets som de inte haft på lager tidigare. Körde också inom Bauhaus för att köpa fler "stringhyllor" (jättefina) uppe till Melvin men det var tydligen tjafs mellan ett par leverantörer om patent så de kommer nog inte in igen. Så trist eftersom de verkligen är superfina. Ludde hjälpte mig att packa min jobbeväska innan det var dags för mig att åka (ligger i Odense nu) han var så rolig och stoppade ner diverse prylar så som reklamblad och kataloger som kommit med posten i dag. Det mesta fick jag fiskat upp när han inte tittade men nu hittade jag just en lila plastkula.....suck Saknar dem.....

1 kommentar:

Fru Von Tripp sa...

Åhhh vad spännande med Odense!
Hmmm.......lila plastkula i övernattningsväskan? Låter suspekt, är du säkert på att det är BARNENS leksak??