fredag, april 08, 2011

Fredagsfridag med pojkarna!

Jaha då har snart den här veckan snart också passerat men än är den bästa delen kvar. Ledig fredag och ledig helg. Melvin skall gå på två kalas i helgen och det är väl det enda som stör en aning. Vi får använda den på bästa sätt ändå. I dag ska jag så alla mina frön, jag har köpt en hel del för direktsådd också men de får vänta. Jag har köpt två plantor också men nu är jag sugen på att ta med Petra på lite plantskolor. Vi har fortfarande inte besökt Åbergs till exempel. Nä annars har det väl inte hänt så mycket trots att det gått en vecka sen sist..Var på kurs i Göteborg i går. Den var bra, det var repetion så det gick mycket snabbare än vad jag trott, det var satt till 19 men jag hann med 16,43 tåget. Skönt. Fast jag glömde min nuinköpta Amelia så det blev tre timmar utan att ha något att göra på tåget. Jag hade min musik och min vy. Det funkade...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag följer gärna med till plantskolorna. Har börjat gräva om och bort vissa rabatter. Hojta om du vill ha växter eller lökar.
Kram Tant P