söndag, april 10, 2011

idag då...

Jag trodde det skulle bli en trädgårdsdag för mig i går men jag var inte ute en sekund. Min Jörgen däremot han var ute mest hela dagen och fixade med förberedning inför poolbygget. Vi ska förutom den, ha en liten friggebod i trädgården och på den platsen låg det en massa ved och annat bråte som han var tvungen att avlägsna. Jag jobbar ju varannan helg så han får ju ta och utnyttja dem som finns, även om det dröjer lite innan allt börjar. Idag däremot tänkte jag gå ut en stund men högst upp på listan står nog att putsa fönster. Egentligen tycker jag att det är Ludde och Sune som ska göra det för det är deras avtryck som skall putsas bort. Fast Ludde är sjuk med feber så han kan ju få slippa denna gång. Just nu är på fotboll med pappa och storebror med Alvedon i kroppen. Han blev så himla ledsen när vi sa att han inte skulle få följa med i dag och blödig som man är.....Ja, han är med i alla fall. Nä, dusch nu, sen ut!!

Inga kommentarer: