lördag, maj 21, 2011

Action mot kvällningen...

Vi har haft det riktigt ledigt och bra i dag. Jag försökte trädgårdsarbeta lite men eftersom jag behöver hålla kolla på Ludde och "hålet" så varade det inte mer än tio minuter. Jag brydde mig inte om någonting utan stack i väg med lillknodden på lite lekplatser i stället. Storknodden har varit i väg hos kompis större delen av dagen. På eftermiddagen åkte jag och Ludde i väg för att handla lite. Strax efter vi kom hem kom Gittan och brorsan hit och fikade med oss. Efter det så började jag göra i ordning för grillkväll hos oss. Syrran och Bella (vän till syrran och numer oss också) kom över för att grilla med oss och plötsligt hade en rätt så såsig dag förvandlats till en väldigt trevlig eftermiddag och kväll. Nu satt just gubben och nickade till i soffan så honom fick jag skicka i säng. Så var det bara jag kvar..

Inga kommentarer: