onsdag, maj 04, 2011

Killarnas lediga tråkiga dag...

I går var jag ledig med mina pojkar. De hade skittråkigt. Här var så mycket att ta tag i hemma så det föll sig så att vi stannade inomhus hela dagen. Det har jag lite skuldkänslor över eftersom jag egentligen inte tycker om att städa på vår lediga dag men men...nu är här lite tjusigare hemma i alla fall. Som tur var kom Hampus förbi en stund på eftermiddagen och tog sig an både Ludde och Melle en stund, lite studs i trädgården fick dem båda att bli lite upplivade! I dag blir nog allt lite roligare, barnen får leka lite på dagis medan jag tar hand om sådant som inte blev klart i går. Lite tvätt och stryk, trädgården skriker på mig men lockar inte i denna kyla. Kan däremot tänka mig att åka ner till stranden om det blir tid över. Nu ska jag banne mig sätta fart!

Inga kommentarer: