fredag, juni 03, 2011

Nu börjar den lilla semestern!!

I dag har jag jobbat från tidig morgon till sen eftermiddag medans min man och mina barn bara har levt livet. De har de verkligen varit värda. Men när jag kom hem blev det ordning på torpet och en middag tillagades. Ingen jobbig eller avancerad men god. Efter det åkte vi till Höllviken med hundarna (vi passar Sally lite) och tog oss varsin glass. Sen blev det promenad och vi kollade in alla fina båtar som ligger i den lilla hamnen där. Väl hemma igen tog jag ett race med strykjärnet över alla våra nytvättade kläder (vad det är tråkigt) så att jag bara kan tänka på att packa och handla lite smått i morgon. Min syrra kommer hit och hämtar barnen så vi kan ha full fokus på vad som ska med till Grekland. Sen ingår det tydligen ingenting på planet så jag måste fixa med frukost i morgon kväll också. Det känns lite snålt tycker jag....

Inga kommentarer: