söndag, augusti 21, 2011

Ännu att dopp i poolen, 28 grader!

När jag kom hem från jobb i eftermiddags fick jag mig en rejäl överraskning; gubben min hade lagt färdigt trallegolvet på hela ena långsidan av poolen vilket är superpositivt!! Nu kan vi bada utan en massa besvär och använda trappan upp och ner ur poolen i stället för att häva oss upp till den lilla bit vi var förvisade att använda tidigare. Jag kunde inte stå emot utan jag gick rakt in och bytte om sen blev det bomben i! När jag softat i trädgården en stund åkte vi hem till Gittan som grillade gott åt oss. Sen blev det kaffe och efterrätt och efter det kände vi att vi var tvugna att åka hem eftersom ungarna börjar skola/dagis imorgon.
Ledig i morgon, då måste jag ta tag i rensningen av kläderna som jag lovat mig själv så länge..

Inga kommentarer: