tisdag, augusti 16, 2011

Färdigjobbat innan alla andra ens börjat jobba..

I går började jag jobba igen efter 4 lediga veckor. Jag började med en glassig tur till Göteborg där jag hade 4 timmars paus med hotellrum. Först gick jag på shoppingrunda men köpte inget, mest stros faktiskt. Sen gick jag och vilade mig lite, innan jag började igen klämde jag en sallad och till sist jobbade jag till Østerport för att sova. Nu på morgonen har jag mig hem därifrån och jag slutade strax efter halv sju i morse. På vägen hem köpte jag bullar till kidzen som de mumsar på nu. Mojan satt barnvakt till jag kom hem så slipper de dagis/skola i dag också. Mojan kallar vi vår grannfru Yvonne som är så söt och hjälper till när det behövs.
Poolen känns supervarm så det blir nog ett par dopp i dag om solen bara kan sträcka på sig lite..

Inga kommentarer: