lördag, augusti 20, 2011

Jobbehelg.

Host Host..! Fått nån konstig hosta som river och bränner i luftrören. Jaja jag ligger i alla fall på mitt hotellrum i Norrköping och softar. Jag skulle tagit en cider med min arbetkamrat här nere i baren men jag somnar nästan snart så jag antar att det blir inställt...väl..Hon har inte ens ringt så hon känner kanske likadant.
På måndag börjar Melvin nollan, jag ska såklart följa med honom men jag vet inte om jag får stanna kvar men det hoppas jag på såklart. Har köpt ryggsäck och pennskrin åt honom och han blev supernöjd! Han har fått nya gympadojjor och lite nya fina tröjor i lite sportiga märken, han kommer bli snyggast i klassen! Nyklippt är han också.
I morgon slutar jag redan vid ettsnåret och det ska bli riktigt skönt at få komma hem och träffa alla mina pojkar igen. Desssutom slipper jag laga middag denna söndag eftersom vi är bortbjudna till Gittan.

Inga kommentarer: