torsdag, augusti 18, 2011

Poolen är väldigt mycket öppen...

I kväll ska jag jobba lite, det blir ännu en Göteborgstur, de är ju hur sköna som helst. Innan dess ska jag försöka rensa ur lite kläder från min garderob och nu på morgonkvisten tänkte jag skärpa till mig och barnen och gå ner till byn och få dem klippta hos Dropp In. Där kan man inte beställa tid utan man tar en nummerlapp och väntar på sin tur.
I går var både Melvins kompisar och deras systrar här, poolen är öppen och lockar väldigt mycket förstås. Sammanlagt var de 6 stycken här, det är inte jobbigt att ha dem här men man blir lite låst för man måste ju hålla ett litet öga på dem så de inte slår ihjäl varandra eller busar för mycket, simma kan de hela högen. Utom Ludde men han är ju så säker i sina puffar.
I går kväll tog jag & Tim en powewalk. Det var en helt underbar kväll, bönderna var ute och skördade och det var lite solnedgång, vi njöt i fulla drag och jag hoppas på att det finns många sådana kvällar kvar att njuta av. Det blev över 9 kilometer!

Inga kommentarer: