tisdag, augusti 02, 2011

Soldyrkaren njuter...

Jag är glad över att vara hemma men det är ju sorgligt att det fina vädret kommer nu. Jag hade hoppats på sol och bad i Björkäng och det var av den anledningen jag bokade en camping som låg så gott som på stranden..Jaja vi har annat att se fram emot. Poolmänniskorna har så äntligen dykt upp och kan de bara bli klara så har vi fått erbjudande från två grannar här om hjälp med att fylla den. Trädgårdslang från både Matti & Tommy & Vår egen, det kommer att gå undan. Poolen är väldigt stor så man får ändå räkna med att det kommer ta sin tid.
Jörgen fyllde år i går (41) och vi hade ett pyttelitet kalas för honom. Vi bjöd farfar, farbror, kusiner och min syster på American panncakes och grädde, glass till barnen. På toppen blåbär och jordgubbar med lite florsocker som vi pudrade över. Det blev så gott! På kvällen fick jag laga födelsegrisens favvorätt; pannbiff med lök! Han gillar det och då blir det pannbiff....haha..
I morgon har jag fått en massagetid till min helvetiskt onda skuldra det ska bli skönt men jag undrar om det inte är en naprapat jag ska ringa, måste kolla med jobb om vi har en sådan..
Ska strax byta om och ta mig en powerwalkis, väntar bara på att Jörgen ska komma hem med någon byggskiva.

Inga kommentarer: