fredag, september 23, 2011

Härliga Lediga Fredag!

Jag är så dålig på att uppdatera här nuförtiden! Men det får bli när det blir helt enkelt.
I dag är jag ledig med pojkarna. Jag och Ludde har smugit upp och softar med lite pirater och kaffe. Melvin ligger och sover fortfarande, det tillhör inte vanligheten men så drömmer han också varenda natt. Nu i natt kom han inte ens ner utan bara låg och skrek i sin säng. Undrar hur länge han ska behöva ha det så här, det är så klart tröttsamt för honom men också för oss. Jörgen fick byta säng med honom i natt, sen sov han gott...lille parveln..
I dag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, jag borde klippa pojkarna och köpa vinterstövlar (bra pris denna vecka) till dem men vi för se hur högt de jublar över förslagen. Klippningen kan vänta ett par dagar till faktiskt det är bara det att Ludde ska ta foto på dagis och han är ju extremt söt när han är nyklippt, jag funderar på att gå och hämta Melvin på skolan när de ska fotograferas så vi får ett syskonfoto på dem, förra årets foto med dem båda blev så himla bra! Det är också så kul att ge bort till våra nära.
I veckan som gick har jag äntligen fått träffa Lynn och Sally, jag har saknat dem massvis men nu när Lynn ska bli lokförare ( häftigt!) så får våra promenader stryka på foten men vi har hunnit med både stranden och lagom rundan här i Vellinge, skönt att få prata lite skit igen...
Pia och hennes familj har varit på ett häftigt ställe i Fredrikshavn i veckan som jag är supernyfiken på; The Reef, undrar hur de har haft det? Mina ungar älskar ju att bada och Vaningen i all ära...men varför har de så jäkla kallt i vattnet?

1 kommentar:

Kattalena sa...

Hejsan Marie!
Jag tänkte skicka en inbjudan till dig att läsa min blogg (den är ju privat nu), men jag har inte din mailadress.
Du får jättegärna skicka den till mig om du vill :-)

min mail är kattalena at gmail punkt com.