onsdag, september 07, 2011

Mos mos Mos

Jag är ledig idag, tur är väl det för jag saknar lite röst. Jag är lite förkyld men mår inte särskilt dåligt alls faktiskt. Ludde ligger i soffan och kollar film och jag fixar med lite sånt som ligger och har behövt uppmärksamhet ett tag. Och Wordfeudar lite. Mina motståndare är oerhört slöa, tråkigt. I vasken ligger hur många kilo äpplen som helst och jag har bestämt att det ska bli mos av allt, det kan man tydligen frysa också och det passar mig utmärkt. Jag måste bara ge mig i väg och köpa lite citronsyra för det hade vi inte hemma.
Vid tolv hämtar vi Melvin i skolan så han också får lite ledigt i dag. Jag tror han ska vara ledig med oss i fortsättningen, om han vill det vill säga...Han blir lite uttråkad hemma så jag är lite osäker om det blir rätt eller fel.

Inga kommentarer: