måndag, oktober 03, 2011

Nu är det nock!

Igår tog vi ännu en lugn dag hemma, Melvin hade kompis hemma och Ludde bara flöt med. Själv fick jag tvättat en del. När jag kom hem från motionsrundan med Tim hade Jörgen redan dammsugat! Så jag vet faktiskt inte vad jag sysslade med resten av dagen. Vad jag däremot vet är att jag stod och stekte 3 satser pannkakor. Dels så alla kunde få till lunch i går och dels som de kan ha efter fotbollsträningen i kväll när jag inte är hemma.
Idag börjar jag jobba klockan 2 så jag har lite tid på mig att göra lite nytta här hemma, någonstans där emellan ska jag motionera mig och min hund. Vi har haft ett par svackiga veckor här hemma vad det gäller kost och motion men som tur är kommer det ibland en måndag då och då där man känner att nu är det bra med det här. Återgå till normalt hälsosamt beteende tack! Den måndagen är det idag. Det känns bra. Kanske lite snuvigt men det finns det ju tabletter för!

2 kommentarer:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hejsan

Wow, pannkakor som är så himla gott? 3 satser? Det skulle jag kunna kränga alldeles själv just nu..haha.

Unknown sa...

Pannkakor tröttnar jag aldrig på, möjligtvis är det lite drygt att tillaga..men vad gör man inte för kidzen!!