måndag, oktober 17, 2011

Østerport

Sitter i Østerport efter en dagstur till Göteborg. I dag var jag inte alls sugen på Nordstan utan stannade kvar inne på hotellrummet. Jag hade ont i huvudet och i bihålorna så det kändes som ett bra beslut. Jag somnade nästan under filten, men bara nästan och tur är väl det för jag ska snart gå och lägga mig här för att kliva upp tidigt tidigt i morgon. Jag är hemma strax efter sju om allt vill sig väl. Och i morgon har jag bestämt träff med Petra. Vi ska åka in till stan och fika. Det ska bli mysigt, det var ett tag sedan sist. Både fika på stan och träff med Petra.
Jag har just duschat och lagt ansiktmask och nu längtar jag efter att få krypa ner mellan lakanen, synd bara att jag inte kan publicera detta innan. På denna minilappen, så kan jag inte trycka på "publiceraknappen". Det är så knäppt och lite irriterande faktiskt, jag trycker och trycker men det händer inget...Nä, gaddrengöring och sen i säng. GodNatt!

( googlegoogle LÖST!!) tjohoo!

Inga kommentarer: