onsdag, januari 11, 2012

Lchf för hela slanten...

Jag åt nyss goda LCHF plättar till frukost. Själva plätten är inte så smakrik men med lättvispad grädde och ett par blåbär på toppen blev de underbara.
Jag är ledig i dag och tvättar våra lakan, handdukar och lite till som jag hittat under förmiddagen. Om en stund ska Lynn och jag rasta hundarna rejält, skönt att maten hinner sjunka undan lite innan dess. Mina barn får gå på dagis och skola ett tag i dag eftersom de haft ett himla långt jullov, de behöver härja av sig lite. Dessutom är det meningen att jag ska få gjort en massa här hemma under tiden. Resten av veckan blir det inte så mycket gjort från min sida för sen är det bara jobb,jobb, jobb....
Passar bra att bo i stockholm så mycket som jag ska göra nu för då kan jag odla på mina nya intressen; Dexter och Twilightfilmerna. Vi har fått nya stora fina slima tv apparater på hotellrummen, sådana som tar usb minnen i sidan och kan visa film. Annars släpar jag med mig min lilla dator så jag kan titta lite på film och serier. Gud vad jag ser fram emot New Moon eller vad nu nästa film heter.. ( jag vet att jag är lite sen med detta) Trodde inte att jag var intresserad av vampyrer alls men jag råkade se första filmen för några veckor sedan på TV och blev helt i extas.....

Inga kommentarer: