torsdag, januari 12, 2012

mycket skryt nu...

Jag börjar 12 idag och har inte så mycket att göra innan dess, jag ska fundera ut all mat jag måste ha med mig. Lunch och middag i dag och frukost till i morgon. Det gäller att vara förbered så att Dieten inte spricker. Jag är skitduktig på att endast äta det som finns i min lilla kasse när jag är på jobb. Det känns bra att inte behöva fundera på vad man ska äta, och man är så motiverad att äta sin egenhändigt ihopplockade kasse att jag äter inga som helst mellanmål. Eller gör några kanelbulleavsteg heller. Nu har Katrin Z:s nya bok kommit i brevlådan, jag har bäddrat lite grand och hon verkar skriva väldigt roligt så jag ska snart komma igång och läsa den på riktigt.
Måste komma ihåg  att gå på apoteket innan jobb idag, måste ha deras reseförpackningar med schampoo och balsam. Det är så frustrerande att ta med mina stora förpackningar hemifrån för varannan gång glöms de kvar på hotellen...
Nu ska jag koka blomkål till dagens matlåda som består av fiskgratäng med täcke av mandel...Såå goood...

Inga kommentarer: