torsdag, januari 26, 2012

pannkaka av allt

I går slutade jag vid ett och eftersom Lynn tagit ut hundarna så kunde jag bara åka rakt hem, byta om till träningskläder och sticka till gymmet.Det var jag, en tanta och tre grabbar där. Inte trångt alls direkt.
Jag hade lite dålig inspiration till middagsmat så det fick bli ugnspannkaka. Det är jag urdålig på men jag hittade ett recept härförleden där man skulle sätta in smeten i kall ugn. Nu hade jag inte möjlighet till det igår eftersom min egen LCHF pannkaka hade varit inne tidigare men sist jag testade det receptet gick det bra. Mindre bra denna gång eftersom jag glömt att smörja formen. Min blev bra. De åt den kladdiga pannkisen ändå.Stackars barn.
I dag är vi lediga och jag måste nog ta tag i duschning av hund, tvätt av kläder och avrunda med lite dammsugning. Fullt upp med andra ord.

Inga kommentarer: