måndag, januari 23, 2012

PartyLördag

Det blev lite partaj här hemma på lördagskvällen minsann. Efter mat och dessert skruvade vi upp volymen och ändrade musikgenre så att det kunde bli lite dans. Är det klokt att två personer verkligen står och dansar i vårt vardagsrum?! Ja kul hade vi i alla fall och det är väl huvudsaken, grannarna får tycka vad de vill...
På söndagen var allt väldigt segt. Jag var trött men mådde hur bra som helst. Jessica kom hit och klippte pågarna och Jörgen, de blev supersnygga som vanligt när hon klipper. På eftermiddagen kom Moster hit och vi fikade (naj inte jag) och spelade XBOX kinnect. Kul men vansinnigt jobbigt!
Idag har jag inte gjort ett jota, har varit ledig och njutit i solen genom en promis med Tim. Måndagar är sköna för då slipper jag laga mat. Melvin har fotbollsträning och efter den är de för trötta för middag har vi upptäckt, så det blir oftast macka och te´..För min del blev det LCHF plättar. Medan Melle tränade fotboll gymmade jag. Måste nog tänka på att äta lite bättre de dagar de skall gymmas, kände mig oerhört svag idag men det har inte blivit mer än 2 naturdiet i dag så där har vi den förklaringen...
I morgon börjar jag 16 så jag skall trycka in en långis med Timisen då med, det är mycket motion nu men jag måste passa på. Förkylning nummer gudvetivikenordning som säker lurar runt hörnet kommer nog strax .

2 kommentarer:

Fru Von Tripp sa...

Tack för en trevlig kväll! Alltid kul med ett litet apskott=)

Fru Von Tripp sa...

Efterlyser fina skogen bilder på bloggen då jag inte haur fäjsbok!