lördag, januari 21, 2012

PT

Önskar att jag skulle iväg och träffa min PT nu på morgonen men så bra är det inte. Men nästan. Jag ska träffa en instruktör som ska visa hur alla maskiner på Friskis funkar. Man känner sig lite rudis när man står där och studerar alla dekaler noga innan man sätter sig på plats. Nu har jag tränat två gånger denna vecka och sprungit en. En omgång på Friskis idag igen sen är jag nöjd för den här veckan, möjligtvis blir det långrunda med Tim i morgon..
I kväll kommer Dan, Lynn och deras kidz hit. Det var riktigt längesedan vi träffades oss familjer i mellan. Jag tänkte svänga i hop något gott men enkelt, hittade ett gott kycklingrecept i går. Det blir LCHF för hela slanten. Desserten är jag inte riktigt klar över men det blir nog något som jag inte får äta......
Hmm, jag bör försöka få i mig lite frukost innan träningen klockan nio....