tisdag, juni 19, 2012

Duktiga familjen!

Idag har vi hunnit med en hel del här hemma. Dagen började med att vi åkte till Vellingeblomman och köpte växter till hålet som Jörgen lämnade i pooldäcket. Det blev dyrt men riktigt riktigt fint. Ska blir kul att se hur stora de är nästa sommar. När vi kom hem lunchade jag kidsen och vi solade och badade en stund. Jag kom ut en stund senare än dem så när de kände sig klara och ville softa i soffan en stund fick jag en lugn timme för mig själv och jag somnade faktiskt en liten stund där ute. Sen fick jag lite ny energi och rensade i rabatten. Och så har det fortsatt. Vi tog en snabb middag i form av bacon och äggröra och medan barnen lekte så startade vi projekt städning här inne. Eller Jörgen startade och jag var ute med hunden. Så nu har vi superfint här hemma! Varför har vi inte alltid det? Jag är i alla fall nöjd för vi fick gjort saker som jag tänkt göra i morgon innan jobb. Nu har jag bara lite kvar. Skönt att ha allt fixat till midsommar redan…Fick till och med storhandlat i går. Nu blir det TV en liten stund sen ska jag ta en alvedon och försöka sova bort min onda hals…..

Inga kommentarer: