lördag, december 22, 2012

klar med allt! (nästan)

I dag är allt bra. Jag har sju lediga dagar framför mig. Julklappsköpen är avslutade och klapparna blev faktiskt inpackade igår kväll redan. Annars brukar vi ju sitta och glögga, packa och mysa på lillejulafton men i år kände jag att jag ville ha undan det tidigare än så. I dag får jag ändå ta mig ut till Toys och slåss med alla andra för att de klantat till det med en utav Melvins julklappar. Jag bad om ett spel till xbox men fick ett till ett wii. Det står xbox på kvittot så de har väl bara mixat ihop det men det känns ju lite surt nu när man trodde att man var klar med allt.
Nu koker jag risgryn till ris a la maltan vi ska ha både i morgon när syrran kommer och till på måndag när alla andra kommer.
Hoppas nu inte gubbens räliga förkylning får för sig att hoppa över till mig bara..

Inga kommentarer: