söndag, januari 20, 2013

Bowling!

Vilken fantastisk eftermiddag vi hade på Kronprinsens Bowling igår.  Jag tror att det var så att Ludde såg bowling på TV i fredags och frågade om vi kunde göra det, jo klart att vi kan en dag svarade jag. Sagt och gjort, vi tog en timmes familjebowling och hade hur kul som helst. Ludde tog hem vinsten!
Liiite för sent kom vi på att vi var fika sugna så vi stannade på ICA, jag köpte lite av deras goda bakeoff kakor, jo en till mig med, så drog vi hem och fikade i stället. Eftersom vi hade ätit superrejäl lunch rätt sent och jag kände mig lite loj så åt vi bara lite rostat bröd och varmt gott the till middag. Passade rätt bra för Melvin var lite hängig med ont i halsen och det är ju inte ens gott att äta mat då…
Idag är jag lite stopp i näsan och Melvin har fortfarande ont i halsen så kommande vecka ser redan välplanerad ut.
Nu ut med Tim i -10 grader…brrr

Inga kommentarer: