fredag, februari 22, 2013

Days go by...

Det är fredag morgon och jag saknar fortfarande inte familjen. Det är bara en skön känsla att de är där och har roligt med sin skidåkning, med Hampus, Hanna och pappa Niclas. Själv har jag inte gjort något nyttigt alls. Onsdag kväll hade jag ju den härliga middagen med min syrra, igår körde jag till toys för att lämna tillbaka ett trasigt spel. Då passade jag på att gå inom Jägers. Inga större inköp utan mest lullande. Sedan åkte jag hem och tog en PW med Lynn. Det var helt underbart väder! Kom igen nu vår!! På kvällen åt jag rester av syrrans och min middag. Det går inte speciellt mycket pengar här hemma nu kan jag säga. Och inte blir det mycket tvätt heller. Jag har en uppsättning jeans och tröja som hänger på en stol och en uppsättning mjukiskläder på en annan, mellan dessa alternerar jag beroende på om jag ska ut eller vara hemma. Det känns lite ungkarlsliv över situationen nu. Med familjen pratar jag två gånger dagligen så jag hör ju hela tiden hur de har det.
Idag tänkte jag städa lite, här är inte så stökigt men Tim fäller kopiösa mängder så lite fix av golv och dammtorkning räcker bra.
Till middag ikväll blir det kanske lax och spenat. Ja då var den här dagen färdigplanerad…!

Inga kommentarer: