tisdag, februari 05, 2013

Ibland händer det...

I fredags när jag kom hem från min tur som jag skulle ha hela denna veckan också (innebar ju förtvivlat mkt tid i cst) så frågade jag Torbjörn, vår långtidsplanerare, om det verkligen var meningen att jag skulle ha den turen sex dagar på raken? Han lyfte på ögonbrynen och sa att så ska det verkligen inte vara. Vi gick in till Karin på korttiden och frågade om det fanns något annat men just för stunden gjorde det inte det. Jag hann inte mer än att komma hem och kura ner mig i soffan så ringde hon och sa att en kanontur blivit ledig. Så jag fick efter min lediga helg en tur som började 21 igår ist för 5.30 och slutade nu 8.22 i morse. Imorgon däremot, får jag behålla långtid i stockholmturen men nu känns det lite lättare.
I söndags morse tog jag, Lynn & hundarna en powerwalk på 8 km, inget nytt med det men vilken träningsvärk jag har fått! Jo jag hade mina toningdojjor på mig och de funkar. Sen jag skaffade dem har det inte varit väder till att använda dem speciellt ofta och när jag väl gjort det så har rundan tydligen inte varit tillräckligt lång...men nu var den det. Det kommer bli många promenader i dem framöver...! Jag funderar faktiskt på att ta dem istället för VISA kortet med mig imorgon...;)

Inga kommentarer: