tisdag, februari 04, 2014

Rapporterar live..

Sitter vid köksbordet och rapporterar direkt från mitt fastebryt. Njuter av nybakad musli, kvarg, och tinade hallon. Det var väldigt gott idag. Det var ett tag sedan jag gjorde musli. Denna gången hade jag kommit ihåg att köpa hem något lyxigare nötter så som para och valnöt. Annars funkar det väldigt bra  med sådant som alltid finns hemma; mandel, hassel och kokosflingor. Addera lite kokosolja mandelmjöl och lite fröer sen är man hemma..eller nåt sånt. Min blir aldrig likadan.
Ludde sitter i soffan och softar lite med ipaden och morgontv. Jag ska gå och duscha och klä mig sen måste vi iväg och handla. Och tömma insamlingen, kartong och plast...herregud var ska vi ha allt det när kontoret försvinner..!?
Det är en sådan vacker morgon så jag hoppas på att komma iväg på nån lekplats med Ludde och Tim efter lunch. Annars har vi inga eftermiddagsplaner alls. Jo förresten, måste klippa Ludde, han ser ut som en vilde


Inga kommentarer: