söndag, december 04, 2005

Jag är gravid..



Nä, men att gå och vänta på att få lov och flytta in i huset är lite som att vara gravid. Man väntar och väntar och väntar. Och planerar och längtar och undrar och är lycklig och lider lite...
Idag var vi på ILVA och kollade soffor och matbord. Vi hittade både det ena och andra. + lite till. Sen åkte vi hem och jag lagade en god gryta. Av resterna blev det åtta barnmatsburkar. Sparat 64 spänn ungefär. + det han åt med oss idag. Nu sover prinsen gott och jag sitter och dricker en fet latte med chokladsmak.
Igår var vi i stan och jag fick handlat lite mer julklappar och en present till lille Julian (Melles kompis) som fyller ett nästa vecka. Melvin var som vanligt mycket snäll och när vi skulle ge honom mat på McDonalds (sin egen burkmat) så upptäckte vi att vi glömt hans mugg hemma. Det fungerade rätt OK med sugrör istället. Men han gillade inte deras jättekalla vatten. Sen gick vi ner på Claes Olsson och han höll låda för hela affären. Glad kille! Han är så söt. Jag älskar min familj och helgerna är helt underbara. Jag vill alltid ha det så här....

Inga kommentarer: