tisdag, januari 31, 2006

Alla barnen!!

Jag och Melvin var på öppna förskolan i Vellinge igår. Julian var där så Melvin snackade lite med honom. Han verkade trivas. Nya leksaker och massor av barn. Jag tror att jag sticker dit på torsdag igen, då är det för mindre barn mer i Melles ålder, men det saknades inte igår. Tvärtom, där var hur många som helst. Syskon till de stora barnen som ska vara där på måndagar. Mamman i familjen som bjöd över oss på huset var där med sina barn. Hon hade en pojke på 10 månader, precis som min pojke. De bor bara ett par hus ifrån vårt! Kan bli roligt kanske.
Lynn bjöd på lunch efteråt, Melle sov en stund i vagnen, sen åkte vi hem för att vänta på Tim. Han kom direkt och min syrra stannade och tog en kaffe. Hon fick även lilleman att sova middag en stund i sin säng. Lagom nog för att hålla sig aert till sju. Idag ska jag försöka få honom till att sova en gång men det blir nog jobbigt. Till tolv tänkte jag hålla honom och sen gå på promenad. Men jag orkar ju inte vara ute i två timmar så det blir ju bara en tupplur på en timme, kanske en och en halv. Hemma hade han sovit rätt länge. Vi får se hur det blir helt enkelt.
Han är jättekinkig redan nu. Det är vid den här tiden han är van vid att vi går ut så han får sova....Får ta hand om honom.

Inga kommentarer: