torsdag, januari 05, 2006

Brr..

Det är ju jättekallt ute. Eller i vindarna rättare sagt. Vi tvättar, skönt att ha det avklarat innan helgen. Har precis tryckt ner lite Creme Brylé och en god kopp kaffe. Idag hade vi pastasås och spaghetti till middag. Jag tänkte jäklas lite med min son som vill ha allt som man själv stoppar i munnen så jag gav honom en hel spaghetti. Först fattade han inget så den bara hängde där, sen slurpade han den i sig som om han inte gjort något annat. Det såg så kul ut, jag skrattade så att jag grät. Skyndade för att hämta videokameran men glömde digitalkameran. Jag fick med några stycken strån faktiskt. Jag är väldigt glad för vår videokamera, det enda som är dumt som vi inte tänkte på när vi köpte den är att det finns inga möjligheter för oss att bränna ner filmen på skivor. Vi får ha den på banden och spela upp dem genom TV:n. Digitalkameran vi köpte är vi inte heller nöjda med.Jag ska gå ner med en på Expert och fråga varför den dröjer minst 6 sekunder innan jag kan ta nästa bild då den använt blixt, vilket den gör för det mesta. Det ska vara två sekunder enligt bruksanvisningen.
Imorgon ska vi ha stek till middag, undrar vad som serveras till..??

Inga kommentarer: