måndag, februari 27, 2006

2


Jag och Melvin började dagen med att sticka till Toys för att köpa en Noddy till honom. Ute i bilen väntade Tim. Sen åkte vi ett par meter till Coop Jägers och handlade lite förnödenheter bla foder till hunden. Sen stack vi hem och gick en promenad i den härliga vårsolen. Melle sov som en stock! När vi kom hem blev det lunch. Störigt som fanken är det i huset. Någon som har borrat upp gipsskivor hela dagen så någon eftermiddagslur blev det inte idag. Därav somnade bebisen innan halvsju idag. Han är så störig på nätterna nu igen. Vaknar och vill sova hos oss, inte ledsen eller så,vill bara vara nära. Men han ligger och kastar sig fram och tillbaka i hela sängen i en timme minst innan han somnar. Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till??! Nu är han ju förkyld så vi har inte hjärta att slänga tillbaka honom i egen säng men hans pappa har gjort det vid något tillfälle innan och då blir det ett jäkla liv på ungen. Arg som ett litet bi blir han. Annars så funderar vi på att inte ta upp honom till oss mer. Med denna metod är det meningen att ungen ska börja sova hela nätter. Men jag tror att han gör det när han gör det. Jag älskar att sova bredvid honom. Det är att vakna hela tiden jag hatar.
Idag är det Prison Break. Och jag har rotat fram ett jättegammalt videoband som vi ska spela in CSI på. Det verkar äckligt spännande idag. Måste ha en inspelningsbar DVD!
Jag har även ringt en kompis som vägrat svara i telefon i flera månader. Hon svarade idag, vet Ni varför? Jag ringde med skyddat nummer!! hihi. Hon skulle ringa tillbaka om ett tag, får vi se vad hon har att säga....

Inga kommentarer: